• 1404/07/13 - 12:33
  • - تعداد بازدید: 119
  • - تعداد بازدیدکننده: 113
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZfjLo

چهارمین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت در بخش بانوان برگزار می‌شود

مدیر کل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت از برگزاری چهارمین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش بانوان، در آبان و آذر سال جاری در ساری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی، «داود شمس»، نایب‌رئیس ستاد برگزاری چهارمین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت با بیان اینکه اقدامات لازم برای برگزاری این دوره از المپیاد از تابستان آغاز شده است، گفت: پس از جمع‌بندی نتایج حاصل از اعلام آمادگی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت، هشت رشته ورزشی والیبال، دارت، شنا، شطرنج، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، بدمینتون و داژبال برای برگزاری دور مسابقات انتخاب و فرایند نگارش راهنمای عمومی و آیین‌نامه فنی هر یک از رشته‌ها آغاز شد.
 
 
وی افزود: راهنمای عمومی و قوانین و مقررات فنی المپیاد اول مهرماه ابلاغ شده است و دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و سازمان‌های تابعه می‌توانند بر مبنای آنها، انتخابی نهایی اعضا و آماده‌سازی تیم‌های ورزشی را انجام دهند.
 

مدیر کل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت از ورزش به‌عنوان یکی از راهکارهای ایجاد انگیزه در میان کارکنان و ابزاری برای ارتقای بهره‌وری یاد کرد و ادامه داد: توجه به بعد اجتماعی ورزش یکی از مصادیق ارزشمند در محیط‌های اداری است و برنامه‌ریزی برای ترغیب کارکنان حوزه سلامت به فعالیت‌های ورزشی در دستور کار جدی این اداره کل قرار دارد.

 

وی برگزاری رویدادهای ورزشی کشوری را یکی از اقدامات مهم وزارت بهداشت به‌منظور ایجاد انگیزه در میان کارکنان برای حضور در عرصه ورزش دانست و با اشاره به امکان حضور فرزندان زیر ۶ سال به‌همراه مادران ورزشکار خود در رقابت‌های المپیاد، گفت: این اقدام سبب می‌شود همکاران ما با آسودگی خیال در رقابت‌ها شرکت کنند و امیدواریم این دوره از المپیاد نیز شاهد حضور پرشور همکاران خود در نظام سلامت کشور در یک فضای ورزشی رقابتی، اما دوستانه باشیم.

  • گروه خبری : کارکنان
  • کد خبر : 358773
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
ادمین سایت
خبرنگار:

ادمین سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید